niedziela, 12 listopada 2017

Cedrowa odżywka do włosów WHITE AGAFIA

Witajcie!
Dzisiaj opowiem o odżywce, którą wrzuciłam do koszyka, a tak, przy okazji, bo była w promocji. Czy się sprawdziła? O tym przekonacie się już za chwilę :)
 

Opis:
Cedrowa odżywka do włosów WHITE AGAFIA to naturalna odżywka stworzona na bazie olejków i ekstraktów z syberyjskich ziół. Zawarty w niej olejek cedrowy odżywia i regeneruje włosy oraz zapewnia im ochronę przed uszkodzeniami.
Zawarty w odżywce olejek z syberyjskiego cedru jest doskonałym środkiem, który regeneruje uszkodzoną strukturę włosów. Sprawia on, że włosy stają się wyraźnie wzmocnione i wygładzone oraz nabierają zdrowego wyglądu. Olejek cedrowy, wzbogacony o ekstrakty syberyjskich ziół, zapewnia włosom głębokie i obfite odżywienie oraz dodaje włosom blasku.
Nie zawiera silikonów i nie obciąża włosów. 
DZIAŁANIE:
  • wzmacnia włosy
  • odżywia i regeneruje włosy
  • dodaje włosom blasku
  • wzmacnia cebulki
  • odżywia skórę głowy
  • ułatwia rozczesywanie włosów
Skład: Aqua, Cetearyl Alcohol, Cyclopentasiloxane, Cetrimonium Chloride, Pinus Sibirica Seed OilWH*, Amaranthus Spinosus Seed Oil*, Linum Usitatissimum Seed Oil*, Juniperus Sibirica Needle ExtractWH*, Salvia Officinalis Leaf Water*, Morus Nigra Fruit Extract*, Dimethiconol, Dimethicone, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Ceteareth-20, Glycerin, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Cetrimonium bromide, Citric Acid, Parfum, Limonene, Linalool.
(*) - Składniki pochodzące z upraw ekologicznych
(WH) - Ekstrakty z dziko zbieranych ziół syberyjskich. 
Opakowanie: butelka, poj. 280 ml
Sposób użycia: Nanieść na umyte włosy, rozprowadzić równomiernie na całej długości, pozostawić na 1-2 minuty, następnie obficie zmyć wodą.

 Cena: ok. 10 zł

Moja opinia:
 
To był spontaniczny zakup, więc nie miałam potężnych oczekiwań co do tego produktu. Mam długie włosy, wyprostowane sięgają do bioder (co uświadamia mi, że są już za długie pora je podciąć odrobinę). Oczekiwałam więc tego, czego oczekuję od każdej odżywki - przyjemny zapach, lekkie wygładzenie i nawilżenie włosów, ułatwienie rozczesywania włosów i nie przeciążanie włosów. Jak do tego, a także do obietnic producenta ma się ten produkt w rzeczywistości?


Konsystencja jest kremowa, średnio gęsta - na pewno bardziej gęsta od np. maski jajecznej Agafii (odżywka jest jej bezpośrednim następcą więc mam porównanie bieżące :D). Przyjemnie rozprowadza się po włosach i nie ścieka. 

Jeśli chodzi o zapach - pachnie męsko :P. Całkiem przyjemnie, jednak ten zapach nie pozostaje na włosach po spłukaniu. Na dłuższą metę mógłby męczyć.

Pora na działanie samej odżywki.
Czy moje oczekiwania zostały spełnione? Włosy po zastosowaniu są gładkie, nawilżone i łatwo się rozczesują. Problem powstaje przy obciążaniu. Jeśli zastosujemy odżywkę tak jak zaleca producent - na całą długość - ja po 1 dniu muszę umyć włosy, a zwykle myję co 2-3 dni (tak samo zresztą mój chłopak, który jej użył raz). Więc odpada na całą długość, jest po prostu za ciężka. Jednak "od ucha" sprawdza się świetnie i tak ją teraz stosuję. Gdy skonfrontujemy więc obiecywane działanie, to cóż...  wszystko co wymaga nałożenia odżywki powyżej ucha i na skórę głowy - w moim przypadku nie może być spełnione. Mimo wszystko uważam, że odżywki się przyjemnie używa i włosy mają więcej blasku i są cudowne w dotyku. Do tego moje lepiej się kręcą :D

Podsumowując, używa się tej odżywki bardzo przyjemnie, jakiś wielkich cudów nie zauważyłam, ale jest to przyzwoita odżywka z fajnym składem. Czy do niej wrócę? Nie wiem, jest wiele odżywek, które chcę przetestować. Jakaś szansa na powrót jest, bo moje loki chętniej się po niej pojawiają.

Znacie? Lubicie?
Jakie odżywki maski polecacie jeszcze z Agafii/White Agafii?

D.



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

9 komentarzy:

  1. Jeśli chodzi o odżywki to zwykle nakładam je od ucha w dół, chętnie ją wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać, że jest taka poprawna. Ani na nie, ani na wielki 'wow' :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie bardzo często występuje problem z obciążeniem, nawet jeśli nakładam je na same końce. Jakieś pechowe mam te włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie produkty Babuszki Agafi nie ciekawią.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja i tak nakładam odżywki tylko do wysokości ucha, więc u mnie mogłaby się fajnie sprawdzi. Tej wersji jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam, ale ostatnio trochę mniej maseczek używam i tylko na końcówki, mam dużo krótsze od Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja nakładam od połowy glowy więc mogłaby się sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML