środa, 15 listopada 2017

Nowości Rozdania i Rossmann po raz pierwszy, po raz drugi i po raz trzeci, kupione!

Hej!

Pamiętacie mój ostatni wpis (klik), w którym pokazywałam, jakie nowości do mnie trafiły? Już wtedy myślałam, że jest tego mnóstwo, a teraz? Zapasy rosną w trochę niepokojącym mnie tempie :D

Chciałam Wam pokazać dziś co trafiło do mnie z wygranych rozdań, promocji -49/55% w Rossmannie (tak, wiem, że minął już miesiąc od tej akcji :D ) i ostatnich zakupów w Rossmannie. No to zaczynamy! Oto jak prezentuje się całość (nie wiem czy starczy mi życia na przetestowanie całych moich zapasów):


Na początek przyszła paczuszka od Oli z bloga Pospolita Ola, a oto jej zawartość:


Przyjrzyjmy się bliżej produktom kosmetycznym:


  • 2 aplikatory do makijażu typu SiliSponge
  • pomadka Popfeel nr B13 (naturalny, delikatny nudziakowy róż)
  • gąbeczka do makijażu
  • silikonowa myjka do pędzli
  • 3 lakiery Bell z serii Secret Garden (kolejno od lewej: nr 05 Tulip, nr 06 Rose, nr 03 Secret Flower)
  • hypoalergiczny rozświetlacz do twarzy i ciała nr 02, Bell
  • hypoalergiczny róż rozświetlający nr 03, Bell
  • 4 konturówki True Lips Me Now Generation II (od lewej: nr 052, 057, 056, 058)
  • 3 pędzle typu Oval Brush
  • pędzel rybka
Poza rzeczami kosmetycznymi w paczuszce znalazły się również zegarek, 2 bransoletki i koronkowy choker.

Druga paczuszka to wygrana w bułgarskim rozdaniu u Hair Witch Project, a oto co wchodziło w skład paczuszki:

  • zestaw różanych kosmetyków prosto z Bułgarii, tj. szampon, mydełko i krem do twarzy - wszystkie pachną przecudownie!
  • gratisowo Iwona dorzuciła kilka próbek: łagodzący krem BB SPF 15 z ekstraktem z jeżówki Vianek, wzmacniający krem do twarzy na noc z ekstraktem z kasztanowca Vianek, lekki balsam nawilżający Clochee, intensywnie regenerująca maseczka do włosów L'biotica Biovax
  • i również gratisowo coś słodkiego :)

Jeszcze raz bardzo Wam dziękuję, dziewczyny!!


Od Rossmannowych przecen -49/55% minął już miesiąc, ale jeszcze nie zdążyłam pochwalić się, jak zaszalałam. Zakupy robiłam online, bo wrocławskie Rossmanny przeważnie w czasie przecen są przeludnione no i nie chciałam kupować otwartych produktów, których przed chwilą UŻYWAŁA inna kobieta. Z promocji -55% skorzystałam dwukrotnie i oczywiście kupiłam tylko niezbędne rzeczy :D Oto zawartość pierwszego zamówienia:


  • cukrowy poziomkowy peeling do ust Evree
  • ulubiony podkład matujący City Matt Lirene w odcieniu 203
  • 2 zestawy K Lips (płynna matowa pomadka + konturówka) Lovely - trafiły do koszyka w sumie przypadkiem, fajnie byłoby mieć usta Kardashianek, ale nie wierzyłam w żadne obietnice tego produktu, a okazały się jednymi z odkryć 2017r., są rewelacyjne! (na zdjęciu od lewej - nr 2 Pink Poison i nr 5 Lovely Lips) 
  • nawilżająca baza pod makijaż poprawiająca koloryt skóry Bielenda - chodziła za mną od dłuższego czasu, po prostu musiałam ją kupić
  • lakier do paznokci L'Oreal nr 330 Fuchsia Palace
  • lakier do paznokci 60 seconds Rimmel nr 340 Berries and cream
  • puder Stay Matte Rimmel nr 03 Peach Glow - również już n-te opakowanie, uwielbiam ten puder
  • top coat Super Gel Rimmel
  • lakier do paznokci Super Gel by Kate, Rimmel, nr 042 Rock N Roll
  • tusz do rzęs Lash Sensational Maybelline - ulubiony, nie lubię zamieniać go na inne maskary
  • tusz do rzęs Pump Up Lovely - za dużo chyba mówić nie trzeba, tusz rozsławiony w internecie, stosowała go chyba każda kobieta; lubię, ale wolę Lash Sensational, niemniej co jakiś czas wracam też do Pump Up
Czas na drugie promocyjne zamówienie z Rossmanna:


Tym razem zaszalałam BARDZO z lakierami :D Lubię wracać do hybryd, ale trochę psują kondycję moich paznokci, więc staram się stosować hybrydy co ok 2 miesiące, a w przerwach między nimi lubię mieć pomalowane paznokcie i oczywiście mieć w czym wybierać, stąd takie zapasy :) Do koszyka trafiło 16 (!!!) lakierów i zaczynając od góry od lewej są to:
  • Wibo Coat Manicure nr 14
  • Wibo Chic Matte nr 3
  • Wibo Incredible Gel nr 11
  • Wibo Chic Matte nr 6
  • Lovely Classic nr 204
  • Wibo Coat Manicure nr 11
  • Wibo Coat Manicure nr 10
  • Wibo Incredible Gel nr 12
  • Wibo Incredible Gel nr 4
  • Rimmel Super Gel nr 035 Coral Queen
  • Rimmel Super Gel nr 082 Purple Splash
  • Wibo Chic Matte nr 4
  • Wibo Coat Manicure nr 21
  • Wibo Extreme Nails nr 181
  • Wibo Incredible Gel nr 9
  • Lovely Gloss Like Gel nr 237
Żeby nie było tak kolorowo, do koszyka trafiło też kilka produktów do ust:
  • klasyczna pomadka Bebe - któraś już u mnie, dobrze nawilża usta i ma piękny zapach/smak
  • klasyczna pomadka Blistex - identycznie jak wyżej :)
  • jagodowy balsam do ust EOS - moje pierwsze jajeczko EOSa, jestem z niego bardzo zadowolona :)

Na koniec zakupy z Rossmanna, które dotarły do mnie dziś:


  • zapas ukochanych pasków wybielających, aktualnie mam przerwę, bo nie można stosować ich non stop, ale akurat trwa na nie promocja w Rossmannie, więc skorzystałam :)
  • jako że wszystko robię w biegu, przyda się suchy szampon Batiste w mojej ulubionej wersji Oriental
  • żele pod prysznic Isany zna chyba każdy - tanie i duży wybór zapachów - tym razem skusiłam się na połączenie kokosa i mango - cudowne!
  • krem do depilacji do skóry wrażliwej Bielenda Vanity - nie sposób zliczyć ile opakowań już zużyłam, uwielbiam i nigdy mnie nie zawiódł
  • ultra oczyszczające plastry na nos Selfie Project
  • lakierów nigdy dość, więc trafił do mnie jeszcze lakier Chic Matte od Wibo nr 5 w pięknym śliwkowym kolorze, idealnym na jesień
  • golarki Simply Venus Gillette - uwielbiam, uwielbiam, uwielbiam :)
  • zupełna nowość u mnie - nawilżająco-wzmacniający szampon do włosów z czarną orchideą Wierzbicki & Schmidt
  • przeciwzmarszczkowy krem na noc Nivea Q10 plus C
  • byłam tak zachwycona zestawami do ust K Lips od Lovely, że skusiłam się na jeszcze jeden odcień, tym razem odeszłam od stonowanych różów bardziej w brązy i czerwienie - nr 7, nie mogę się doczekać, aż zastosuję go na ustach!

Uff, dotarliśmy do końca nowości :) Dajcie znać, jak Wasze doświadczenia z jakimiś z tych produktów? A może coś wpadło Wam w oko? :)

PS Dziewczyny, zostałam bankrutem! ;)

Michalina




Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

9 komentarzy:

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML