środa, 10 stycznia 2018

Nowości starego roku jeszcze

Hej, hej!
Jeszcze się rozliczam ze starym rokiem nadal :D Ale nowości chyba nie powinno być za dużo... Chociaż to się jeszcze okaże :D


Na początek zamówienie  z Nati Nati. Żel pod oczy z Dr Konopka i serum do twarzy z Baikal Herbals. Do tego parę próbek i kartka z życzeniami!  żel pod oczy już w użyciu, całkiem przyjemny!


Zamówienie z Cocolity - zamawiałam na prezent jeszcze jedną paletkę z MUR z czekoladek (dokładnie tę samą co sobie kupiłam, bo się spodobała :D), więc dorzuciłam parę rzeczy - Krem do rąk z Evree - już się nauczyłam, że należy go w małych ilościach używać, jak wskazuje producent, bo inaczej się nie wchłonie kompletnie. Po raz pierwszy gości u mnie szampon jajeczny Babuszki Agaffi - całkiem przyjemny i włosy ładnie po nim wyglądają :). I jeszcze żel micelarny do mycia twarzy Zielona Herbata z Bielendy - pachnie bardzo intensywnie z tego co wąchałam i bardziej przypomina mi na pierwszy rzut... nosa olejek z drzewa herbacianego niż zieloną herbatę, ale zobaczymy 



W Rossmannie kupiłam dwie odżywki do włosów - ulubioną Goodbye Damage z Fructisa i nieznaną mi jeszcze odżywkę z Schaumy - Soczysta malina i olej słonecznikowy -  jest już w użyciu, szału nie robi, ale jest przyjemna :)


I jeszcze prezent z Gwiazdki :) Zestaw z Dove z żelem pod prysznic, balsamem Purely Pampering oraz antyperspirant Invisible Dry. Zużyję z przyjemnością :)

no i pudełko beGlossy jeszcze było

I to w zasadzie tyle nowości z grudnia - wcale nie ma ich dużo, aż sama byłam zaskoczona.

Wybaczcie mi i M. małą ilość postów - aktualnie sesja i projekty inżynierskie pochłaniają zdecydowanie więcej naszej uwagi, niż byśmy chciały! Niemniej walczymy!
Trzymajcie się!

D.



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

13 komentarzy:

  1. Evree i Bielenda - te dwie linie mnie ciekawią chociaż z Bielendy bardziej hydrolat i serum :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam ten krem z Evree całkiem przyzwoity, ale wersję czerwoną lepiej wspominam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem bardzo ciekawa jak się u Ciebie sprawdzi płyn micelarny Bielendy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli chodzi o włosy to polecam produkty marki Jantar! :)

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kremy do rąk Evree bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najciekawszy produkt stąd to chyba ten szampon - zawsze chciałam go spróbować ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. ostatnio o dziwo fructis sie u mnie sprawdza dobrze

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam rzeczy z Dove ❤
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Zielona herbata jest bardzo chwalona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z tej serii Bielenda zielona herbata mam micel i jestem z niego zadowolona więc chętnie poznam inne kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsze słyszę o sklepie nati nati :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedyś namiętnie używałam pielęgnacji do ciała Dove i bardzo lubiłam takie zestawy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mialam ten szampon z babuszki i byl bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML