piątek, 26 lipca 2013

Zmywaczowa męczarnia od Essence

Będąc w Douglasie, skusiłam się na Zmywacz Essence o zapachu kokosa i papai. Nie byłabym sobą gdybym go od razu nie spróbowała. Jak wypadł, w porównaniu do zielonej Isany, która, póki co, jest bezkonkurencyjna?


Co o nim mówi producent?
Nawilżający zmywacz do paznokci skutecznie usuwa każdy lakier bez wysuszania skórek i płytki paznokcia. o zapachu kokosa i papai. 

Skład: Aceton, Aqua (Water), Alcohol Denat., Propylene Glycol, Butyl Acetate, Parfum, Benzyl Alcohol, CI 42090 (Blue 1 Lake).
Cena: 4,50/150ml
Moja opinia
Zacznę od plusów, a właściwie plusa, bo aż jeden się znalazł! Zapach zdecydowanie przyjemny, choć typowo kokosowy, nie czuć tam żadnej papai. I na tym właściwie zalety tego produktu się kończą. Jako zmywacz kompletnie sobie nie radzi. Ma problem nawet ze zmyciem odżywki do paznokci. Masochistka ze mnie, bo próbowałam zmyć nim zwykły jasny lakier. Co ja się namęczyłam! Jakby mało było tego, że nie zmywa, to jeszcze wysusza skórki, a jak uda mu się już coś zmyć, to płytkę paznokcia też przesuszy. Butelka ma duży otwór, większy niż w Isanie, więc łatwo też wylać. Design butelki można zaliczyć do ładnych, więc ewentualnie da się znaleźć drugi plus, ale co z tego, skoro nie spełnia podstawowego zadania?

Swego czasu była jeszcze inna wersja tego zmywacza. Czy też zachowywała się tak koszmarnie? Jeżeli nie, to czy jest jeszcze dostępna?

 
D.





Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

10 komentarzy:

  1. A myślałam, że zmywacze z Essence są dobre:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś obiło mi się o uszy, że ich zwykła wersja jest znośna, ale nigdzie jej nie widziałam ostatnio.

      Usuń
  2. No to bubel ! będę go unikać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie essence i myslalam że zmywacz też będzie dobtej jakości:)
    Dodaje do obserwowanych i zapraszam na mój blog:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie miałam nic z tej firmy. Mój ulubiony zmywacz to aktualnie Laura Conti.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś pokusiłam się o zakup tego zmywacza i była załamana w ogóle nie radził sobie z kolorami ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie na szczęście nie wysusza płytki, ale zmywa faktycznie trochę słabo ;/
    Oczekiwałam czegoś więcej, ale jak widać nie można mieć wszystkiego.

    OdpowiedzUsuń
  7. nie mam rozeznania w zmywaczach - robie paznokcie u kosmetyczki , a sama w domu ''nie tykam"
    obserwuję :) i zapraszam do mnie : www.la-mujer-perfectaa.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zmywacz, który nie zmywa - masakra!

    No chyba, że trafiłas egzemplarz przeterminowany lub niewłaściwie przechowywany - mi tak kiedyś zmywacz wywietrzał, że przestał działać...

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie niezastąpiona jest Isana i nie zamienię jej na żaden inny zmywacz :)

    OdpowiedzUsuń

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML