piątek, 9 sierpnia 2013

Antybakteryjny peeling do twarzy Synergen

Witajcie.
Ja, w przeciwieństwie do M. nie mam cery naczynkowej. Nic mi się nie stanie, gdy peeling jest ostrzejszy. Rozglądając się za czymś nowym, ostatnio w Rossmannie dostrzegłam w promocji - chyba za 5,99 peeling z Synergenu. Stwierdziłam, że spróbuję, w końcu to nie majątek.

Co mówi producent?
Antybakteryjny, zapobiega tworzeniu się wyprysków i wągrów.
Synergen Peeling działa antybakteryjnie i dokładnie usuwa ze skóry zanieczyszczenia i bakterie. Głęboko oczyszczające mikrogranulki otwierają zatkane pory, usuwają nadmiar tłuszczu oraz zrogowaciały naskórek. Zapobiega tworzeniu się wyprysków, intensywnie i głęboko oczyszcza skórę, testowany dermatologicznie.
Skład:Aqua, Polyethylene, Glyceryl Oleate, Glycerin, Coco-Glucoside, Carbomer, Phenoxyethanol, Sodium Hydroxide, Salicylic Acid, Parfum, Citric Acid, Caprylic/Capric Triglyceride, Methylparaben, Niacinamide, Allantoin, Ethylparaben, Isobutylparaben, Butylparaben, Propylparaben, Linalool, Limonene, Cl 42090.


Peeling otrzymujemy w wygodnej tubce, która mieści 100 ml produktu. Zapach produktu określiłabym jako delikatnie męski ;-). Peeling jest koloru białego, a zanurzone w nim są 2 rodzaje granulek: białe i niebieskie. Niebieskie rozpuszczają się podczas masowania, a białe granulki są dosyć spore i ostre. Nie jest ich jakoś szalenie dużo, ale wystarczająco, by przeprowadzić porządne oczyszczenie cery. Produkt nie pieni się. Nie podrażnił mnie, a dobrze oczyścił. Producent zaleca stosowanie go 2-3 razy w tygodniu. Ja stosuję go 2 razy i mam wrażenie, że pory są mniej widoczne, mam mniej wyprysków. Skóra już po pierwszym zastosowaniu jest wygładzona. Jestem zdecydowanie na tak!  Za niską cenę dostajemy świetny produkt. Nie polecam jednak dla wrażliwców, ze względu na to, że jest to dość ostry peeling. Za niską cenę dostajemy świetny produkt.

Regularna cena to ok 7-8 zł.

D.








Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

6 komentarzy:

  1. Ten produkt by się u mnie sprawdził:) pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście za taką cenę warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zdecydowanie potrzebuję czegoś na rozszerzone pory, chociaz nie koniecznie podoba mi się opakowanie to za taką cenę i tak kusi :) Przy okazji jeśli masz ochotę zapraszam na moje rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam wersję 'soft' czyli różową na której ktoś źle wpisał nazwę, bo to bardzo ostry zdzierak. Ale przy delikatnym stosowaniu nawet mojej naczynkowej i wrażliwej cerze nie robi krzywdy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy produkt nie miałam go jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tych produktów ;) Szukam właśnie peelingu do twarzy, muszę mu się przyjrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML