wtorek, 22 września 2015

Evrêe -MAX REPAIR Krem do stóp regenerujący do skóry bardzo suchej i szorstkiej

Witajcie!
Dzisiaj opowiem Wam co nieco o pewnym kremie do stóp. Jeśli chodzi o to, czego wymagam od kremu do stóp - nawilżenia, zmiękczenia i uczucia ukojenia. Moje stopy są bardzo suche i niewiele kremów daje radę spełnić powyższe oczekiwania. Jak z produktem Evree?

Od producenta:

Bogactwo składników aktywnych zawartych w kremie ma działanie regenerujące, bakteriostatyczne i ochronne. Pozostawia długotrwały efekt świeżości.
SKŁADNIKI AKTYWNE:
  • olejek lawendowy
  • d-panthenol
  • alantoina
  • urea
DZIAŁANIE:
  • dogłębnie regeneruje oraz odżywia skórę stóp
  • przywraca jej miękkość i gładkość
  • nawilża naskórek, chroni przed powstawaniem zrogowaceń
  • działa bakteriostatycznie i odświeżająco
POJEMNOŚĆ: 75ml


Moja opinia:
To, co uderza po otwarciu opakowania, to przepiękny ziołowo-lawendowy zapach.  Z pewnością nie wszystim on przypasuje. Mi jednak się podoba, więc już na start duży dodatkowy plus, gdyż lubię, gdy kosmetyki ładnie pachną.
Konsystencja jest zbita, ale krem ładnie się rozsmarowuje i potrzebuje chwili na wchłonięcie. Moje stopy czują natychmiastową ulgę, skóra przestaje być sucha i napięta. Przy dłuższym stosowaniu zauważam, że stopy mają się coraz lepiej a i czują się jakby... świeżej? Nie wiem, jak to określić.
Po zastosowaniu tego produktu, zdecydowanie czuć nawilżenie, miękkość i do tego aromaterapia <3 p="">
Przyznaję, że jest to mój ulubieniec, a wielu ich nie mam. Martwi mnie to, że w Rossmannie ostatnio go nie widziałam. Chyba się zapłaczę, jeśli nie dostanę go, bo coś się z nim stało :(

Aktualnie stosuję krem z łoju jelenia, ale według mnie nie umywa się on do Evrêe. Może przy dłuższym stosowaniu mnie zachwyci, no cóż... Zobaczymy ;)


D. 




Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

19 komentarzy:

  1. Tego produktu tej marki jeszcze nie miałem

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapach ziołowo-lawendowy mnie oczarował, kończę aktualnie krem Lirene i będę nie długo potrzebować kolejnego, będąc na najbliższych zakupach poszukam tego co opisałaś.

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie używam ich serum do stóp i przyznam szczerze, że póki co nie jestem z nim zachwycona. Wydaje się być mocno przeciętne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę,że na moich stopach by się sprawdził.Jestem ciekawa zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. intrygująca recenzja, muszę go wypróbować, zapach pewnie by mi odpowiadał i lubię zbite i gęste konsystencje

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym go wypróbować i oby faktycznie nie był wycofany :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam krem do rąk z Evree. Do stóp nic nie miałam z tej marki, ale zakładm, że i w tej kwestii dobrze się spisuje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę go mieć. Moje stopy też są bardzo wymagające.

    OdpowiedzUsuń
  9. lawendowy zapach to jednak nie dla mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam krem do rąk tej marki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tego kremiku, ale zachęcam do wzajemnej obserwacji, co Ty na to?:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Dużo dobrego czytam o tej firmie, muszę w końcu zakupić jakiś kosmetyk i przetestować na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie słyszałam o tym kremie, ale zamierzam go polecać znajomym :)
    Zapraszam do konkursu :) http://cosska-life.blogspot.com/2016/07/21-konkurs_24.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładnie się prezentuje, ale nię lubię zapachu lawendy ;)

    OdpowiedzUsuń

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML