niedziela, 1 października 2017

Wielki haul kosmetyczny

Dziś przychodzę do Was z moimi kosmetycznymi zakupami ostatniego czasu. Nie powiem, zaszalałam, a moje zbiory kosmetyków powiększyły się BARDZO. Mimo to nie żałuję, jest wiele produktów, które goszczą u mnie po raz pierwszy i jestem ich niezmiernie ciekawa. Zobaczcie, co do mnie trafiło! Ostrzegam - jest tego bardzo dużo! :)

Na początek coś dla włosów:

  • szampon Biolaven z olejkiem z pestek winogron i olejkiem lawendowym
  • odżywka Aussie Miracle Nourish
  • preparat odbudowujący włosy - ampułki (3 szt.) Artego Easy Care T Dream K-Lotion

Dalej mamy coś dla ciała:

  • balsam do ciała z masłem shea Organique truskawka & guawa
  • scrub do ciała Organic Shop 'Kenijskie mango'
  • malinowy mus do mycia ciała Nivea
  • balsam do ciała O'Herbal z różą damasceńską

Trafiły też do mnie produkty do twarzy:

  • delikatny peeling do twarzy morela i mango Organic Shop
  • mgiełka utrwalająca makijaż Fix Up! Make Up Lirene
  • różany płyn micelarny Eveline
  • krem intensywnie nawilżający Bandi Hydro Care
  • maseczka oczyszczająca z glinką do cery tłustej Enilome

Coś dla stóp:

  • wygładzający peeling do stóp Evree
  • hypoalergiczny krem z kwasem hialuronowym, keratyną i masłem shea SheFoot

  •  do oczu niezastąpiony płyn do soczewek Solo Care Aqua

Czas na kolorówkę!

Na początek zaczniemy od małej kolekcji podkładów, które przygarnęłam:


  • fluid liftingujący Provoke Dr Irena Eris odcień 010 Ivory
  • fluid matujący City Matt Lirene 203 jasny (n-te opakowanie, mój kosmetyczny ulubieniec)
  • krem upiększający do skóry tłustej i mieszanej Nude Beauty Balm z olejkiem z jojoby Organique
  • podkład Colorstay Revlon 150 Buff

  • matowa pomadka Color sensational Maybelline nr 982 Peach Buff
  • matowa pomadka Rouge Laque Bourjois nr 07 Purpledelique

Z racji tego, że wycofali niestety z Rossmannów mojego ukochanego jeśli chodzi o eyelinery Astora, zdecydowałam się na zakup innego. Zależało mi, żeby nie był w żelu czy pisaku, a pędzelek był możliwie jak najcieńszy - wolę sama dopracowywać grubość kreski a przy grubszym pisaku mam problem z estetycznym jej zakończeniem. Znalazłam eyeliner bardzo podobny do tego Astorowego i jestem bardzo ciekawa, jak będzie się sprawował. Wybór padł na:

  • Glam'eyes Rimmel nr 001 Black Glamour


Idąc za ciosem eyelinerów kupiłam także cieniutki w wersji niebieskiej, koniecznie muszę wypróbować inne wersje kolorystyczne niż czarna eyelinerów :D
  • Electric Blue Eyeliner Wibo



Jest też garść maseczek...


  • 2 x oliwkowa maska regenerująca z kwasem hialuronowym Liście Zielonej Oliwki Ziaja
  • orzeźwiający peeling do twarzy z limonkowo-cytrusowym koktajlem egzotycznym Ziaja
  • maska regenerująca z glinką brązową Ziaja
  • oczyszczająca maska węglowa Bielenda z aktywnym węglem i czerwonymi winogronami
  • oczyszczająca maska węglowa Bielenda z aktywnym węglem i algami do cery suchej i wrażliwej
  • odżywcza maseczka ze słodkimi migdałami i miodem do cery suchej Perfecta
  • maseczka błyskawiczna peel-off z wyciągiem z grejpfruta i papai Efektima
... i dużo próbek :D

  • peeling enzymatyczny z papają, ananasem i kwasami AHA Organique
  • krem do twarzy z aloesem i olejem makadamia Organique
  • 2 x krem do twarzy na noc z olejem z pestek z winogron i olejkiem lawendowym Biolaven
  • krem do twarzy na dzień z olejem z pestek z winogron i olejkiem lawendowym Biolaven
  • próbka zapachu Play It Wild Playboy
  • olejek słoneczny Cocoa Samba Femi
  • peeling kawowy z truskawką Body Boom
  • krem do rąk Pivoine Flora L'Occitane
  • nawilżający żel do twarzy Uriage

  • gąbka do makijażu For Your Beauty

Na koniec trochę nowości lakierowych (od lewej):


  • L'Oreal nr 114 Nude Demoiselle
  • matujący top coat Lovely
  • żelowy lakier do paznokci Wibo nr 13
  • lakier Extreme Nails Wibo nr 34
  • żelowy lakier Perfect Stay Astor nr 614 Beauty Berry

To na tyle z moich ostatnich szaleńczych łupów. Miałyście któreś z tych kosmetyków, jak sprawdzały się u Was? A może też polujecie na któreś z nich i jesteście ciekawe, jak się spiszą? Dajcie znać koniecznie!

Miłej niedzieli,
Michalina





Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

3 komentarze:

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML