niedziela, 17 grudnia 2017

Divine Star - beGlossy na Grudzień 2017


Hej wszystkim w tę śnieżną niedzielę!
Tak, u mnie od rana sypie równo, chociaż wszystko się w zasadzie topi.
Dzisiaj z lekkim opóźnieniem, ponieważ w piątek musiałam wyjechać i dopiero dzisiaj otworzyłam, dostałam w swoje łapki grudniowe pudełko beGlossy - Divine Star. Czy mnie zachwyciło? Czy poczuję się dzięki niemu jak "divine star"? Zobaczmy! Oby moje unikanie spoilerów na blogach było tego warte :D


Byłam bardzo mile zaskoczona, gdy zobaczyłam, że w tym pudełku znajduje się dodatkowy produkt z racji "VIP" - zamówiłam subskrypcję na 6 miesięcy. Przyjemna niespodzianka w okresie świątecznym :)
Co było dodatkowym produktem?


Kredka do oczu, Face Stockholm w odcieniu Frida - jest to mam wrażenie ciemno zielono-niebieskawy kolor. Jest ładny, ale nie jestem pewna czy mi przypasuje, zobaczymy.

Teraz przejdźmy do pozostałych produktów.


Hibiskusowy tonik do twarzy, Sylveco - jest to produkt, którego jeszcze nie miałam, swego czasu mnie kusił, ale jakoś wypadł mi z głowy więc cieszę się, że go dostałam :)

Emulsja silnie nawilżająca, Bandi - to jest chyba jedyny produkt, do którego nie potrafię się odnieść, nie do końca wiem jak go ugryźć. Zdarzają mi się okresy przesuszenia, szczególnie na policzkach, więc chyba poczeka na taki czas.




Oasis Gem Lipstick, Teez, Heat Wave Ruby -  wygląda ciekawie, jestem początkująca z kolorami na ustach, trochę się boję odważnych kolorów, no okej, nie oszukujmy się, każdych kolorów :D (porady do przyzwyczajenia się do noszenia kolorów na ustach przyjmę chętnie :D), ale zdecydowanie podoba mi się jej kolor, no zobaczymy co z nią będzie :D

Nawilżający balsam do ciała, Barnangen - Kolejny do kolejki, całkiem prawdopodobne, że wskoczy przed Niveę z poprzedniego pudełka, bo mnie bardziej ciekawi :D

Oliwka hydrofilna do oczyszczania skóry twarzy, szyi i dekoltu, Ingenii - próbka 8 ml, muszę przyznać że bardzo się z niej cieszę, ponieważ od jakiegoś czasu zastanawiałam się nad oczyszczaniem twarzy olejkami, ale jakoś ciągle było mi nie po drodze i trochę się bałam chyba :D O tej firmie pierwszy raz słyszę :) Zobaczymy co z tego wyjdzie :D


No to tyle z pudełka :D Czy mi się podoba? Tak! I pudełko samo w sobie jest przepiękne!

A czy Wam się podoba? Czy Wasze pudełka przypadły Wam do gustu?
Trzymajcie się ciepło i zdrowo w te grudniowe dni!

D.



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

9 komentarzy:

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML