niedziela, 3 grudnia 2017

To już kosmetykoholizm! Nowinki kosmetyczne

Hej dziewczyny!

Jak mijają Wam pierwsze dni grudnia? Ja najchętniej siedziałabym pod kocem owinięta jak naleśnik :) Ale cieszę się bardzo, że zbliża się zima, bo uwielbiam tę porę roku!

Ostatnio wpadło do mnie kilka nowości kosmetycznych, jestem chyba już uzależniona od kupowania, a nie zużywania :P Zapasy rosną na potęgę i nie wiem kiedy zdążę to wszystko wykończyć, ale chyba same wiecie jakie to miłe uczucie kupić sobie coś nowego :D


Jak dla mnie wszystkie produkty za zdjęć to nowości. Tak produkty prezentują się bliżej:


Pierwszy z produktów włosowych to Marion Oto Loki balsam na małe sprężynki. Ma podkreślać kształt loków i fal, nadawać sprężystość i elastyczność, dyscyplinować loki. Jestem bardzo ciekawa tego produktu, bo lubię testować produkty na podkreślanie fal i loków. Z pewnością za jakiś czas doczekacie się recenzji tego produktu.


Bardzo lubię zapachy Calvina Kleina. Zawsze byłam uzależniona od Euphorii, ale z racji, że akurat mi się wykończył, a w Rossmannie trwała promocja na 1+1 z perfumami, to przy okazji kupowania prezentów gwiazdkowych, wpadło też coś dla mnie :) Calvin Klein - In2U for her - bardzo podoba mi się ten zapach, kobiecy, kwiatowy. Jest trwały i jestem bardzo zadowolona z tego zakupu.


Zainspirowana produktem z GlossyBoxa Daily Routine, który otrzymała D. zdecydowałam się na produkt Barnangen - balsam do ciała Caring Body Lotion. Akurat był dodatkowo na promocji, ma dużą pojemność (400 ml), więc mam nadzieję, że będzie wydajny. Aktualnie czeka grzecznie na swoją kolej :)



Przy okazji wybierania gwiazdkowych prezentów na stronie Empiku, przejrzałam ich kosmetyczną ofertę. Lubię czasem tam wracać, bo często mają fajne promocje i super produkty można kupić naprawdę za grosze. Tym razem skusiłam się na kolejny produkt do brwi od Revolution - Brow Pomade w wersji Blonde. W zestawie był już dwustronny pędzelek, kolor jak najbardziej dla mnie trafiony, podoba mi się efekt i co najważniejsze to, że jest trwały, bo w przypadku poprzedniego produktu do brwi Revolution po kilku godzinach się ścierał.



Za grosze udało mi się dorwać drugą z włosowych nowości, na która czaiłam się od jakiegoś czasu, a mianowicie buteleczkę serum z olejkiem z czarnuszki od Bioelixire. Jestem ciekawa efektów, tym bardziej, że olejku się nie spłukuje.

Tym razem trochę skromniej z nowościami, ale jestem bardzo zadowolona z nich. Teraz misją jest zużywanie :D Jesteście ciekawe czegoś, macie opinie o którymś z produktów? :)

Przesyłam Wam ciepło prosto z kołderki, Kochane! :)

Michalina



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

10 komentarzy:

  1. In2U mój ukochany zapach, obowiązkowa pozycja na toaletce od lat:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę Ci tego przybyło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam ten zapach z CK - uwielbiam go <3

    OdpowiedzUsuń
  4. CK ma świetne flakoniki. Obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. daj znać jak tam się olejek z czarnuszki spisał bo jestem ciekawa efektów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ech wiem jak to jest z tymi zakupami, człowiekowi ciągle mało a miejsca na półkach nie ma.,😄

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam ten zapach z CK i bardzo mi się podoba!

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym kiedyś wypróbować te perfumy z CK :D

    OdpowiedzUsuń

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML