czwartek, 15 lutego 2018

Nowości stycznia

Na blogu u nas cisza, bo nadal walczymy z inżynierkami :D
Jednak ja nie próżnowałam i parę nowych rzeczy wpadło :)
Niedługo pojawi się też denko ode mnie :) Mam nadzieję, że u Was wszystko w porządku, a już wkrótce mamy też nadzieję, że wrócimy do regularnego blogowania.

Przejdźmy teraz do samych nowości!

Zacznijmy od BeGlossy Begin with Skin z zeszłego miesiąca (tak, wiem, opóźnienia mam straszne :D)

Dostałam peeling Efektima Pojędrnia - jest on kokosowy, a za tym zapachem nie przepadam, więc pewnie pomoże mi go zużyć mój chłopak, który ten zapach z kolei lubi. Peelingu użyłam raz póki co i nie powala - dość słaby zdzierak jak na moje.
Oprócz tego w pudełku znalazł się żel myjący do twarzy z Biolaven - na razie czeka na wypróbowanie jeszcze, ale cieszę się z tego produktu
Do tego podkład w musie z Essence - kolor wydaje mi się za ciemny jak dla mnie - zobaczymy może latem będzie lepiej, ale nie powala mnie jakoś jego obecność w pudełku.
1-minutowa maseczka Urban Skin od Nivea też czeka na wypróbowanie, ale jestem jej dość ciekawa. Zobaczymy, jak się spisze :)


Kultowe płatki na nos z Holika Holika - wciąż czekają na zużycie, ale cieszę się, że ten produkt pojawił się w pudełku.

Arganowy szampon do włosów z Equilibra - czeka na wypróbowanie, jestem ciekawa go, a jeszcze nic nie miałam z tej firmy :)


Dodatkowo w pudełku znalazłam 2 próbki - pierwszy to krem z serii Good Cera od Holika Holika, drugi to krem do twarzy na dzień z Biolaven.

Teraz przejdźmy do zakupów mniej lub bardziej planowanych :D


W Biedronce trafiłam na te dwie maseczki za całe 3,50/sztuka, więc się skusiłam. Było więcej rodzai, ale nie przekonywały mnie do siebie.


W Rossmannie skorzystałam  z promocji 2+2 na produkty naturalne i zakupiłam szampon z Alterry, maskę do włosów (już ją kiedyś miałam i służyła mi całkiem nieźle). Do tego dezodorant w kulce o cytrusowym zapachu z Alterry i peeling z Organic Shopu o cudownym zapachu mango. Przypomina trochę Gumę balonową o smaku mango :D

Skorzystałam też z 2 promocji w Yves Rocher:


 Szukałam jakiegoś peelingu do stóp i swego czasu ktoś mi polecał ten z YR. Więc się na niego skusiłam i dostałam w gratisie miniaturkę płynu micelarnego Sensitive Vegetal.



Za drugim razem, gdy wpadłam do YR, wzięłam do koszyka maskę do włosów, o której słyszałam trochę dobrych rzeczy i skorzystałam w promocji i dostałam w gratisie mleczko do ciała.

I to koniec spowiedzi ze stycznia. Mogę powiedzieć że luty pod tym względem jest dużo bardziej... Postny, bo do dnia dzisiejszego nie kupiłam jeszcze nic :D Więc przyszłych nowości nie będzie za dużo.

Trzymajcie się ciepło!
D.



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

21 komentarzy:

  1. nie za dużo nowości :D Sama bym tak chciała, jednak tonę już w kosmetykach! :O

    OdpowiedzUsuń
  2. większość kosmetyków nie znam ;) Yves Rocher kusi :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawi mnie peeling kokosowy jako fankę kokosa :D Aczkolwiek nie przepadam za tą marką, więc raczej się nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O to tak jak u mnie, grudzień i styczeń zakupowy, za to w lutym prawie nic nie kupiłam. Ograniczyłam się tylko do dwóch zmywaczy Isana i szamponu do włosów Biolage :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zainteresowały mnie produkty od Holika Holika :) Miałam też tę maseczkę z Biedronki, ale w wersji z ogórka i nie przekonała mnie do siebie. Jak dla mnie była zbyt słabo nasączona esencją, przez co nie nawilżyła mojej cery tak jak inne maski w płachcie.
    Pozdrawiam
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię płatki Holika Holika i peeling Organic Shop :) mam nadzieję, że będziesz zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ile perełek! Jestem mega ciekawa tych maseczek, muszę poszukać ich u mnie w Biedronce :P.
    Obserwuję, żeby być na bieżąco :).
    https://mowmimoniska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. I find it quite interesting for myself to thank you
    Slitherio2020
    http://www.y8game.net/
    http://y8-y8.us/
    http://www.mariogame.net/

    OdpowiedzUsuń
  9. Hey dear! Loved your post and allready followed your blog, i want invite you to visit and follow my blog back <3

    www.pimentamaisdoce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten żel z Biolaven jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML