wtorek, 23 lipca 2013

Deszcz, wichura, grad, matura, czyli lakier uniwersalny

Moim zdecydowanym faworytem jeśli chodzi o lakiery do paznokci są nudziaki. Mam całkiem sporą ich wesołą gromadkę i ciągle poszukuję tego jedynego ;) Uważam, że nudziaki mają tę przewagę nad innymi lakierami, że są delikatne, niewyzywające, stonowane, a zarazem upiększają nasze dłonie i sprawiają, że wyglądają na zadbane i ciężko się od nich oderwać, a tak daleko im do neonów… :D Ot, lakiery uniwersalne na każdą okazję. :)

Dzisiejszy bohater posta zdecydowanie podbił moje serce. Już jakiś czas temu wybrałam się do najbliższej drogerii po ‘kosmetykiniezbędnemidożycia’ (:D) i akurat tego dnia była promocja na Rimmelowskie lakiery Lycra PRO. Szarpnęłabym się pewnie na jakiś bardziej wyrazisty kolor, ale z dostępnych odcieni żaden specjalnie mnie nie zachwycił, więc do koszyka wpadł nudziak. :) Kupiłam to cudeńko za 8 zł i pokochałam od pierwszego maźnięcia :)! Muszę się przyznać, że to mój pierwszy Rimmelowski lakier i jestem z niego bardzo zadowolona, muszę wybrać się do Rossmanna na promocję -25% na wybrane lakiery do końca lipca! :)


Lakier, o którym mowa to Lycra PRO nr 365 Beige Style. Kolorek niewiele różni się na paznokciach od tego w buteleczce (choć zdjęcia nie uchwyciły zbyt dobrze kolorów), jednak na paznokciach jest bardziej różowy, co sprawia, że ciągle poszukuję swojego nudziakowego ideału ;) Początkowo po pomalowaniu wydaje się bardziej brzoskwiniowy, ale po wyschnięciu przechodzi właśnie w tony różu.



Lakier posiada całkiem spory, przyjazny pędzelek i nie ma problemów z manewrowaniem nim. Na nakrętce jest naklejka ANTI-FADE i rzeczywiście nie pozostawia żadnych smug czy niedociągnięć, nawet jeśli bardzo się spieszymy i przed wyschnięciem płytka nie wygląda na gładką. Do tego schnie bardzo szybko, jak tu go nie kochać? :) A tu jednak-już po 1-2 dniach po pomalowaniu końcówki zaczynają się ścierać, odpryskuje się. Spodziewałam się po nim raczej lepszej trwałości, ale mimo to jest moim wielkim ulubieńcem i uwielbiam go nosić :)

Po niemalże pełnego krycia wystarczy już jedna warstwa, ale wiadomo jak to bywa z trwałością przy jednej warstwie… Ja mam na paznokciach dwie warstwy, które kryją całkowicie i kolor jest wówczas ładniejszy.

Oto, jak prezentuje się na moich paznokciach (przepraszam za stan moich skórek :():




Znacie, polecacie jakieś nudziaki? :)

M.




Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

5 komentarzy:

  1. uwielbiam jak lakier szybko schnie i do tego przyjemny ma kolor

    OdpowiedzUsuń
  2. Lakiery Rimmel znam doskonale niestety obecnie nie posiadam żadnego w swoim lakierowym "zbiorze". Byłam z nich zadowolona ponieważ malowanie dzięki pędzelkowi nie sprawiało problemów i lakier wysychał dość szybko. Kolorek na twoich paznokciach wygląda bardzo fajnie, nude na moich paznokciach w ogóle się nie sprawdza. Pomalowane takim kolorem wyglądają bardzo niekorzystnie. Dlatego raczej gustuje w intensywnych kolorach rzucających się w oczy. Możesz zerknąć na www.kosmetycznie-ezarzi.blog.pl tam piszę o lakierach.

    OdpowiedzUsuń
  3. do mnie nude aż tak nie przemawia, zdecydowanie bardziej lubię konkretne kolory :) ten jest ciekawy, chociaż ja bym pewnie jakiś to dodała, bo biednie wygląda :D taki typ już ze mnie. jakościowo lakiery rimmel lubię, ale w promocji dużo bardziej. czasami można trafić na jakiegoś kwacha jak wszędzie.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  4. mam jednego takiego nudziaka, ale miałam go na paznokciach może 3 razy... jest fajny, ale z reguły mam ochote na bardziej wyrazisty kolor :) trzeba przyznać, że faktycznie uniwersalny kolor. lakieru od rimmela jeszcze nie mam żadnego.

    OdpowiedzUsuń
  5. ten lakier jest naprawdę uniwersalny!
    wolę kolor na paznokciach, ale od czasu do czasu nude pojawi się i u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML