wtorek, 3 września 2013

Domowe SPA dla dłoni od Perfecty

Pod koniec sierpnia pojechałam na kilka dni nad jezioro cieszyć się ostatnimi dniami wakacji i wielkie było moje zdziwienie, gdy moje dłonie, z którymi dotąd nie miałam problemów, zaczęły się tam przesuszać. Po powrocie smarowałam się wszystkimi kremami, które tylko miałam, lecz nic nie pomogło. Sięgnęłam więc po domowe SPA dla dłoni od Perfecty. Taki zabieg kosztuje nas ok. 2-3 zł i składa się z szafrowego peelingu oraz maski-serum do rąk.


Muszę szczerze przyznać, że cudów się po niej nie spodziewałam. I to był błąd! Moje zaskoczenie było ogromne, bo świetnie poradziła sobie z moimi przesuszonymi dłońmi. 



Na pierwszy ogień idzie peeling, który "zawiera sproszkowany szafir, ciekłą parafinę działającą ochronnie, łagodzące masło ze skórki pomarańczowej, glicerynę i alantoinę". Ładnie złuszcza on naskórek dłoni dzięki dużej ilości malutkich drobinek. Peeling należy zaaplikować na mokre dłonie i masować nim je przez ok. 5 min. 

Powiem szczerze, że samo działanie peelingu bardzo pozytywnie mnie zaskoczyło i dłonie już były mięciutkie i gładziutkie. Nadszedł czas na drugi zabieg.


Maska-serum "zawiera ciekłą parafinę działającą ochronnie, nawilżający olejek jojoba, a także regenerujący wyciąg z arniki górskiej oraz glicerynę i łagodzącą alantoinę". Po wydobyciu maski z saszetki miałam wrażenie, że jest niej niezwykle dużo, na dłonie nałożyłam więc grubą warstwę produktu, tak, jak zalecił producent i trzymałam ją na dłoniach przez ok. 15 min.


Na odwrocie opakowanie widnieje informacja, że po tym czasie nadmiar maski należy wsmarować. Na moich dłoniach maski już nie było, ale pozostała tłusty, klejący się do wszystkiego film. Odczekałam kolejne 10 minut i nic się nie zmieniło. Wmasowanie w dłonie również nie pomogło. Musiałam przetrzeć dłonie papierowy ręczniczkiem, by "zdjąć" tłustą warstwę z dłoni i móc normalnie funkcjonować. Efekt był bardzo pozytywny, dłonie były miękkie, gładkie i co najważniejsze-nie były przesuszone.

Cały zestaw dwóch zabiegów ma identyczny zapach, który przypomina mi dziecięcą gumę balonową. Czuć go już po otwarciu saszetki. Początkowo był dla mnie przyjemny, jednak im dłużej, tym coraz bardziej miałam go dość. Ale to już kwestia gustu :)

Oba produkty były przebadane dermatologiczne i myślę, że jeszcze sięgnę po ten duecik ;)

Znacie coś dobrego na przesuszone dłonie?

M.




Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

15 komentarzy:

  1. kremowanie, kremowanie i jeszcze raz kremowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie podobny zestaw czeka, ale z Efektimy na dłonie:)muszę go w końcu zrobić

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie czeka na przetestowanie, ale po tej recenzji jestem pozytywnie nastawiona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Musze kiedys wypróbować!
    z takich cudeniek polecam również parafinowę kurację dla dłoni z Marion :)

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię maski tej marki. bardzo sobie cenie maseczkę do stóp, jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Krem Neutrogeny do rąk i paznokci! Najlepszy na przesuszone dłonie. Tego specyfiku jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja polecam peeling z P2, dwufazowy, świetnie peelinguje, a olejki fazy płynnej od razu dobrze nawilżają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja używam peelingu z Synesis i balsamu do dłoni z Pat&Rub. Duet sprawdza się idealnie, a dłonie są gładkie i świetnie nawilżone :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie taki peeling w saszetkach zupełnie się nie opłaca... już lepiej kupić jedno, większe opakowanie. Np. Palomy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem czemu ale mam jakieś uprzedzenie do peelingów do dłoni czy stóp i nie używam takich kosmetyków;)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo lubię takie połączenia, gdy w saszetce jest i peeling i maseczka;)

    OdpowiedzUsuń
  12. kiedyś częściej sięgałam po te maseczki, teraz jakoś długo nie miałam. wystarcza mi zwykły peeling do ciała, wmasowanie olejku lub kremu i bawełniane rękawiczki na noc.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  13. nie próbowałam jeszcze tego połączenia :) ja Ci mogę polecić kremy do rąk Lirene :) na prawdę bardzo dobrze nawilżają :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjne to jest!
    Piękny zapach i dłonie jak pupcia niemowlaczka :)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML