piątek, 4 lipca 2014

Denkujemy - odcinek 3 w roku 2014

Witajcie!
Dzisiaj przyszedł czas na denko by D. Ostatnie pojawiło się w kwietniu, więc nie mam takiego tempa w zużywaniu kosmetyków jak M. Ale ważne, że zapasy stopniowo się kurczą! :D Przejdźmy teraz do konkretów.

 Tak prezentuje się ono w całości. A jak wypadły poszczególne produkty?

1. Potpourri do kąpieli - nie mam pojęcia jak znalazło się w mojej łazience, podejrzewam, że przybyło z Holandii. Co mogę o nim powiedzieć? Miało przyjemny, orzeźwiający zapach. Taka bardzo lekka cytryna, ale nie ta toaletowa. Nie wysuszało skóry, produkowało niezłą ilość piany i rozpuszczało się błyskawicznie.
2. Apart, nektar do kąpieli - liczi i żurawina - Uwielbiam. Nie wysusza, cudnie pachnie i jest całkiem wydajny! Kupię ponownie zdecydowanie!
3. Schwarzkopf, Nectra Color - Ciemna wiśnia - Zdecydowałam się, że zapuszczam naturalne - od góry :D. A że dół (80% długości) i tak był wcześniej farbowany na brąz, to zrobiłam sobie trójkolorowe włosy. Od góry naturalny ciemny blond, potem brąz i do tego właśnie ciemna wiśnia na końcach. Szczerze? Patrząc po opakowaniu miałam nadzieję właśnie na taki fiolet. I może przed pierwszym myciem on taki był. Ale potem zrobił się, jak nazwa wskazuje, wiśnią. Tak wpasował mi się razem z brązem, że M. w pierwszej chwili nie zauważyła tej małej zmiany :D Niemniej wyglądało to dość fajnie, więc jestem zadowolona.Włosy po farbowaniu były dość suche, odżywka nieco pomogła. Po tych 4 tygodniach kolor dość mocno się wypłukał i praktycznie nie widać, że były farbowane.
4,5. Garnier Fructis - Vitamin Force Hydra - dwa opakowania. Uwielbiam tę odżywkę, włosy się nieco przyzwyczaiły, więc pora na zmianę, ale wrócę na pewno! PS Chyba znów jest promocja na Garnierowe odżywki w Kauflandzie :D Recenzja

6. Adidas - antyperspirant w kulce - Fresh - Był dość wodnisty, ale szybko się wchłaniał i świetnie chronił. Ostatnio Rexona mnie zawiodła kilka razy, więc ją odstawiłam. A ten produkt sprawił się świetnie!
7. FLOS-LEK - żel pod oczy z chabrem bławatkiem i świetlikiem. - RECENZJA
8. Eva Natura- Krem intensywnie nawilżający - RECENZJA
9. Pilniczek i inne bajery na takim bloczku. Nie wiem skąd, szału nie robił, więc szukać nie będę ;P
10. Uroda - Tonik Melisa - RECENZJA
11. Yves Rocher - Retropical - miniaturka żelu i szamponu - Śliczny zapach, który rozwijał się przy pienieniu. Jako szampon taki sobie. Żel nie wysuszał skóry :)
12. Himalaya - Odświeżająca maseczka do twarzy - RECENZJA
13. Dada - Chusteczki nawilżane - przyjemne. Zawsze wożę jakieś w aucie, no przydają się czasem do przetarcia biurka czy rąk przy makijażu :)
14. Avon- Pianka do mycia twarzy - RECENZJA
15. EyeLove Comfort - płyn do soczewek - całkiem ok. Szczerze? Nie zauważyłam jakieś różnicy między innymi płynami. A Wy?
16. Rimmel- Stay Matte - 100 Ivory - Wywalam prawie pełne opakowanie, bo leży od jakiś 3 lat. Nie matował, kolor był za ciemny, a jeszcze ciemniał na buzi. Nie, nie nie!
17. Golden Rose - Rich Color - nr 38 - niedokręciłam go i zgęstniał tak, że nie da się używać. Jednak zostało go bardzo niewiele, więc i tak by niedługo wylądował w denku. RECENZJA

3 próbki zapachów: 2  z Oriflame Serene i life Circle Blossom. Szału nie robiły.
Natomiast Armani Code mnie uwiódł :D

To wszystko na dziś. Lecę zużywać dalej! Trzymajcie się ciepło!
D.




Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

23 komentarze:

  1. Spore denko ale musze przyznać ze nic z Twoich kosmetyków nie miałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Także nic nie miałam, ale denko wcale nie jest takie duże ;)

      Usuń
  2. nie wszytsie te kosmetyki miałam ,a led enko jest sporawe

    OdpowiedzUsuń
  3. znam tylko kulkę z adidasa - u mnie odbarwiała ubrania jak wybielacz! masakra! normalnie jakbym się domestosem wysmarowała pod pachami!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O rany! U mnie nic takiego nie miało miejsca, a nosiłam różne kolory ciuchów!

      Usuń
  4. Zainteresowałaś mnie tą odżywką z Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super denko !! Parę produktów miałam, parę chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawi mnie ta farba. Pewnie niebawem ją wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Spore denko, muszę kiedyś się skusić na ten nektar z Apartu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaciekawiła mnie odżywka do włosów Fructis, czytałam o niej sporo pozytywnych opinii i będę musiała wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Apart <3 ten zapach jest cudowny! Mam, używam

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo przyjemne denko, ta odżywka z Garniera mnie zaciekawiła...

    OdpowiedzUsuń
  11. nic nie miałam z Twojego denka ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nieźle Ci poszło ;) Akurat nie miałam niczego z tych kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie próbowałam niczego. W zapasach mam tylko tą miniaturkę żelu Retropical z YR :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę wypróbować tą odżywkę Garnier :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam płyny do kąpieli z Apartu więc pewnie i ten nektar przypadłby mi do gustu :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Chusteczki nawilżane Dada goszczą regularnie w moim domu od 4 lat:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dużo zużyłaś ale niczego nie znam :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam krem nawilżający marki Eva Natura, jednak u mnie w ogóle się nie sprawdził :( Zapychał pory skórne i wręcz podrażnił moją twarz.

    OdpowiedzUsuń

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML